WHY ME, WHY MY LIFE

åh stör mig.. nä inte stör mig på det sättet men stör mig.
om jag skriver tex något om en kompis på min blogg, ska alla andra vänner
gå på mig som jag är dum i huvet elr något, bara för jag inte skrev just om dom.
bara för jag inte skriver just om ''dej'' så behöver det inte betyda att jag gillar dej mindre
jag älskar alla mina kompisar, okej vissa lite mer & det är dom som jag kan lite på mest.
mina bästavänner ja jag kan stå för det!
lina jeppsson, underbar vän jag älskar dig riktigt mycket <3
ronja mårtensson, åh gud du är helt fantastisk! <3
matilda ovenberger, du betyder riktigt mycket, du är bäst <3
oscar petersson, bästavän du är allt <3
matilda holmgren, syster jag älskar dej <3
det är mina allra bästavänner, och de står jag för.
fast klaga inte, för ni vet själva att man inte är allas bästavän.
så HEJDÅ.
 
fina klassvänner, love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0