blääää.se

chacha, märker på statestiken att ni lämnat min blogg.
ja jag förstår ju det för jag inte har bloggat men har haft fullt upp.
och om jag ska vara ärlig så har jag inte pallat.
skola,vänner,träningen kommer i första hand so I'm sorry dudes.
men nu är det andra bullar, skolan börjat redan mycket läxor osv
men ska försöka blogga så mycket som jag bara kan.
 
idag har jag spelat match me 99orna, det var väl kul, fick göra två mål också (Y)
sen stack jag från matchen hem till pappii, nu sitter jag här i uterumet och försöker
övertala pappa en sak men fuck my life! :/
kollade skräckisfilm igår, fast ne den var inte läskig :(
 
nu är jag sur och ska sticka ut och åka skateboard cya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0