10 saker..

.. ni kanske inte visste om mig 
 
1. jag älskar låtar med texter som beskriver ens liv
2. jag ska nog sluta på något som betyder allt för mig.. just för att.. 
3. jag älskar killar som har känslor och skriver gulliga sms <3
4. killar är snällare när dom inte är med sina vänner 
5. jag har svårt att berätta saker för folk jag inte litar på.. elr egentligen
 överhuvod taget..
6. jag vill vara selena gomez <3<3<3<3<3<3<3<3
7. justin bieber är min pojkvän för er som inte visste
8. jag tycker det är lättare att prata med killar än med tjejer 
9. jag hatar bara tre ämnen i skolan och det är matte,NO & SO! :@ 
10. jag lever på att sjunga & spela fotboll.. 
 
 
min underbara klass åååh vill tbx till 6A.. inte alls samma sak nu i 7an :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0