jag vet inte

vad ni tyckte om mitt mega inlägg hehehe men det jag skrev menade jag! jag skrev inte bara med fingertopparna
utan med mitt huve och mitt hjärta, så det är som jag känner!
 
idag har jag haft sånt dära spansk prov i skolan gick faktiskt riktigt bra
sen hade jag två musiklektioner <3<3<3<3<3
SVEN ÄR VÄRLDENS BÄSTA LÄRARE! kan typ safe and sound på piano nu så
får se om jag lägger ut här på bloggen, har faktiskt fått ett keyboard hemma hos mamma :) 
försöker ju så mycket som att bli lika bra som issa men det kommer knappast hända.
 
nu taggar jag träning, springa slingan och sedan fotboll.. jag kommer dö
nä det kommer jag inte för vi gör det varje onsdag men ändå XD 
 
är faktiskt på riktigt bra humör idag, med glad musik och läser fina sms från igår så kan inget gå fel 
just live my life lixom, visst finns det dåliga tankar men jag försöker glömma dom och sikta mot stjärnorna. 
 
riktigt glad att jag ser statestiken så bra eftersom jag inte bloggar på flera år hahaha så fortsätt läsa. 
kommer nog uppdatera bättre nu, ska be mamma ringa upp kören så får vi se vad som händer. 
 
HA DET BRA :D
 
miss summer... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0