saker ni kanske inte visste om mig..

1. jag är kär i samma kille som jag har varit i 4 år nu
2. jag hatar mörkrädd och hatar att gå ute när det är mörkt
3. skräckfilmer är det bästa som finns
4. jag är inte nöjd med mitt utseende, men ibland kan jag faktiskt tycka att jag e 'lite' söt
5. efter mina föräldrar skiljdes blev jag jätte dålig i skolan
6. jag kan börja gråta för ingenting
7. jag har många vänner men jag har få som jag kan lita på..
8. jag har haft funderingar på att börja i SSIF men har inte gjort det
9. jag är rädd för att göra fel
10. jag älskar att göra xrazy things
tex, som förra sommaren byggde jag tilda o ronja en koja och sov i den :D
11. jag fkn älskar JUSTIN BIEBER
12. believe är min nya favoritlåt
13. jag mår riktigt bra av att sjunga
14. jag failade på skolavslutningen i år..
15. jag är inte rädd för att visa vem jag är, skäms inte ett dugg.
jag är den jag är, och det kan ingen ändra på
16. jag har sjukt många problem som ingen vet mer än jag själv
17. jag trivs bättre hos min pappa än min mamma :'(
18. jag tycker det är riktigt kul att rida!!!
19. jag har varit singel sen i 2an och nu ska jag börja 7an -.-
20. jag heter Isabelle Marie Roséus
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0