MIG OCH MINA DRÖMMAR

 
jag ♥ musiken
jag älskar musik, speciellt att sjunga och bara visa såhär gör jag. 
jag är inte världens bästa, men jag är inte sämst iheller.
jag gillar det och då gör jag det, ingen kan stoppa mig! 
när jag började sjunga inför andra var faktiskt i vintras.
på skolavslutningen tillsammans med nicole, när jag ställde
mig på scenen framför alla fyror femmor sexor och alla föräldrar & lärare
kände jag lycka, jag kände ja det är här jag kan vara mig själv och
visa vem jag är och vad jag gillar att göra. 
att sjunga kan beskriva mina känslor, sjungandet gör mig hel. 
jag bara älskar det, riktigt mycket. 
 
när jag kollar på artister på tv eller någon film eller program
så blir jag ofta svensjuk, jag vill också vara lika bra som dom. 
jag vill lyckas och bli stor! det är en lång resa dit. 
min favorit artist är JUSTIN BIEBER, han sjunger underbart bra
och har riktigt bra musik, växlar mellan rap och pop och bara gör 
allt helt fantastiskt, justin hade inte en lätt barndom men han 
lyckades han följde sin dröm och står här nu idag som en av världens
största artister och bara har folk som älskar han och bryr sig om honom. 
jag är mest avensjuk på Miley Cyrus, Selena Gomez mest för att dom
både är skådespelare och sjunger så otroligt bra. 
ja på selena också för att hon är tillsammans med min älskling med ni fattar. 
jag vill bli som dom, mitt liv handlar om musik, jag älskar det. 
 
 
sen är min faktiskt min ännu större dröm att bli FOTBOLLSSPELARE
gud vad jag vill, jag grät igår och insåg att bara man vill kan man komma långt. 
jag vill & jag ska aldrig sluta kämpa
fotbollsspelare är något jag ser upp till, det är sjukt vad folk kan.
 
ME LIKE SOCCER AND MUSIC 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0