LOVAR ER BÄTTRE UPPDATERING

igårkväll efter jag varit i lund väntade jag på ronja sen stack vi till hydro där
tilda & lina satt och väntade på oss, vi köpte glass och bara hade kul.
efter det stack vi till skolan och träffade min syster och johanna
jag och ronja gjorde en ''hinderbana'' på lekplatsen HAHA!
senare skulle vi gå till hydro igen jag och matilda gick framför för att
prata om allt, tack för pratstunden tilda & du vet att jag älskar dej.
vi både började gråta men så är det när man har bråkat med en sån nära vän.
nu är det löst och jag älskar er alla TRE ( lina ronja & tilda ) riktigt mycket.
 
ronja kunde inte va idag, men sen märkte jag att jag har faktiskt också rätt mycket att göra
ska duscha och fixa mig lite, välja ut kläder till lagfesten ikväll
OMG.. hatar att inte veta vad man ska ha på sig.
imorgon åker mina vackra vänner till bakken, men jag stannar hemma..
tack för att ni fortsätter läsa min blogg även om jag suger på att uppdatera
MYCKET KÄRLEK TILL ER MINA LÄSARE :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0