LAGFESTEN

var verkligen något som jag aldrig kommer glömma, vi hade verkligen jätte kul! 
jag och mitt älskade fotbollslag ♥
när vi kom dit snackade jag lite med alla som var där, sen skulle man få en lapp 
med ett lag på jag fick älskade MFF så jag skulle sitta vid mff glaset (: 
vi åt, snackade och bara hade allmänt kul! sen blev vi indelade i 4 grupper 
jag kom med Rebecka Holm, Johanna Steen & Emily Jäderhed!
vi vann första tävlingen och fick med oss hem en body lotion typ :) 
fast nu har nog systern min tagit med den till italien.. dumma dej :( 
ja iallafall, efter ett tag var det lite snack med tränarna och senare ett jättefint 
bildspel som lilla Lina hade fixat till oss, ååh gud vad små vi har varit 
massa fotbollsbilder från tidigare år, ja man kan ju verkligen säga att man har förändrats.
fast lite söt var man ju ändå? 
efter bildspelet var det DAAAAAAAAAAANS, gud vad vi dansade sjöng (skrek) HAHA!
jag stack hem med rebecka ungifär tio över 12 för hon var as trött och jag ville vara snäll
att följa henne, när jag kom hem tog jag min älskade coca cola och drack den tillsammans
med mina toffifee guuuud vad gott det var! smsade också med min fina lilla malle http://justlikemalle.blogg.se
hon äääääger på att sjunga så ta en titt på hennes blogg :) 
 
imorse stack syrran till italien, hon ska vara borta en månad? jag kommer dö utan henne..
nä jag skojade men jag kommer sakna henne riktigt mycket, hon är ju somsagt min storasyster. 
 
nu ska jag snart fixa mig sen ut i solen, brb 
ni får en liten wierd och ful bild på mig sen midsommar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0