FUCKLIFE

ska försöka att inte vara neggativ men det är svårt när livet är såhär. 
 
tack för dagarna bella & nicole och idag saknade ebba också 
kollade på LOL igår åh gud vad den var bra, grät också till den men egentligen
fattade jag inte det sorgliga menmen
imorgon vet jag inte vad jag ska göra, är ju helt mobbad forever alone så får väl
bli att sitta hemma och trösta sig med massa filmer.
eller ska jag sticka? fan att jag inte har sommar busskortet..
vill bara bort från allt, sticka och aldrig komma tbx FYFAN VAD DET SKULLE SITTA FINT.
 
lagfest på fredag, vet inte om jag ska gråta eller vara glad
älskar mitt lag och fotbollen, men nu när mina fina saknade vänner ska vara där 
så vet jag inte vad jag ska göra, älskar ju er som sagt fortfarande. 
 
nu ska jag kolla film med familjen, pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0