DAG 1 - Du och en bästavän

jag och en bästavän, just nu har jag väl ingen ''bästavän'' direkt
jag har ju oscar så gör jag om det till
'' du och en bästa killkompis ''
 
ja oscar, han är fantastisk på alla sätt som finns i hela världen.
han är en person som jag kan prata med om ALLT.
jag litar på honom, och nä jag är inte kär han bara är en sån underbar
vän fast han är ju riktigt snygg också.
men han är världens snällaste person, får mig alltid att skratta och får mig
alltid att må bra när jag mår som dåligt, när jag är med han känner jag lycka
han är världensbästa fotbollsspelare och jag önskar han all lycka i MFF och
på nya skolan i malmö, du klarar allt bara du vill det tillräckligt mycket <3
han är obeskrivlig, jag älskar honom riktigt mycket
vetinte om jag får lägga upp bild på honom så jag gör inte det men ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0