BÄSTA APPARNA PÅ MIN MOBIL

1. INSTAGRAM
instagram är typ som en ''fotoblogg'' man följer andra och blir följd
delar med sig av sina bilder som man kan gilla och kommentera
riktigt kul faktiskt, många kändisar har det också så det är kul att
följa dom, REKOMENDERAR VERKLIGEN TILL FOLK SOM GILLAR
ATT FOTA.
 
2. FACEBOOK
jag tror nog ni alla vet vad facebook är för ngåot?
 
3. KIK
om man inte har pengar på sin mobi kan man alltid använa KIK
kik är en app som man kan skicka meddelande på och också bilder
HELT GRATIS, ritkigt bra faktiskt
 
4. SOUNDCLOUD
för er som gillar att lägga upp när ni sjunger
lägg upp på soundcloud, samma som instagram
kan man följa varandra, gilla och kommentera det man lägger upp
JAG ÄLSKAR ATT SJUNGA så ja lägger upp lite då & då
 
5. pixlromantic
det är en foto redigerings app, många effecter, ramar osv..
använder när jag vill fixa till mina mobil bilder lite extra
 
6. subway surfes
det ända spelet jag har på min mobil, riktig kul när man har tråkigt
det är nästam som temple run
man bli jagad och så ska man samla pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0