SUGER VERKLIGEN PÅ ATT BLOGGA

kanske ska sluta ?
 
men jag har faktiskt varit på sjöbomarknad nu tva dagar, så har inte haft tid!
det var riktigt kul faktiskt var med i skummbadet på kvällen o fyfan vad jag var skummig
och äcklig blääääääää! 
men det var riktigt kul, bilder kommer när jag har laddat upp dom från mobilen & sånt
träffade nya folk & det var awesome. 
sov hos steen båda nätterna och kom hem precis för hon skulle till sanna. 
 
PÅ MÅNDAG BLIR DET LISEBERG MED LINA MAMMA & SANDRA
FYYYYYFASEN VAD KUL DET KOMMER ATT BLI. MWIHIHIHIHI LÄNGTAR RÖVEN AV MIG. 
 
ikväll blir det ta det lungt tror jag, kanske ngn snäll person som vill träffas ? 
hör av er isf.. (Y) 
 
PUUUUUUSSHEJ. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0