ME LIKE

tjo, har inte bloggat på ett tag men det beror på att jag har varit mycket med kompisar och har inte haft tid att ta upp min mobil eller sätta igång datorn, det får ni faktiskt tåla!
annars har jag haft världens bästa dagar med världens finaste vänner.
efter stranden med ronja & tilda så kom dom och lina till mig på kvällen vi sov på studsmattan
gjorde kladdkaka, snackade och hade riktigt kul.
vi typ fick damp på kvällen för vi låg inte alls skönt men ja så blir det när man sover fyra stycken på
en studsmatta och alla glider in mot mitten.
men vi vaknade sen kl 10 på morgonen därefter, lina stack och tog spruta men jag ronja och tilda
låg kvar och chillade, sedan drog vi oss in gjorde frukost och då kom lina igen.
åt och snackade haha jävligt kul jag har med er girls, love you <3
 
sen så städa vi min lekstuga som var förjävlig, vi putsade dammsög och tog på tak somhade trillat bort.
resultater blev väl rätt bra :d
sen spelade vi kubb hela dagen lång, me like me like!
på kvällen var jag hemma hos lina med henne och tilda, sanna var också med lite (:
vi snackade skype snackade spelade fotboll och snackade i telefon, fett kul!
somnade kanske runt kl 2 :)
dagen idag har varit rätt chill, varit med underbara vänner och levt livet.
 
NU BLEV DET LITE FÖR LÅNGT INLÄGG, men lovar att uppdatera er bättre, puss my lovers <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0