I wanna grow old whit you

badet hela dagen igår, skönt med lite fin brun färg nu! :D 
när jag kom hem igår åt jag lite tacos sen stack jag till nicole och sedan
kom filip & ebba snackade först sen stack vi ner och hyrde skräckfilm 
paranormal activity 3 blev det denna gång, har redan sett den typ 3 gånger
så den var inte så läskig men BRA är den. 
filip och nicole så gulliga, dom blev tillsammans idag 00:00 GRAAAAATTIS!
 
imorse vaknade vi av det äckliga regnet som vräkte ner, vi låg i husvagn så vi vaknade
ju av det såklart, men vi somnade senare om och vaknade igen kl 9 av att nicole och
hennes familj skulle åka till tosselilla, vi fixa oss lite åt frukost och sånt sen stack 
jag och ebba hem! 
idag ska jag till mammi, kommer ngr hem till oss kl 2 men vettefan vem ? 
uppdaterar later on WOOOOOOPA. 
cya my babes 
 
jag och söta noel min låtsasbror som har armbrytning, vem vinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0