HADE EN JÄTTE BRA DAG IGÅR MED RONJA!

vi stack somsagt in till malmö för att kolla BIO, det blev LOL med miley cyrus
aja, vi tog bussen in och helt själva på bussen fett chill! :d
sen så typ visste vi inte var vi skulle när vi var i malmö så vi bara gick!
vi hittade till slut vår älskade mcdonalds, denna gången blev det mc flurry med pommes :D:D
senare gick vi lite till för att hitta bion  o så kollade vi på klockan så var den bara tjugo i två typ
och bion började tjugo över 3 så vi satte oss på en bänk och väntade på att de skulle öppna
sen köpte vi biljetter och satte oss och bara väntade.. men det var svinit kul!
bion var däremot ännu bättre, fyfasen vad den är grym! ni måste bara se den.
min käre nya pojkvän är också med i filmen sååååå snygg. 
 
idag händer inte så mycket, ingen friend som vill va med mig så jag får väl 
underhålla mig själv och bara blogga på.
ska sanrt hoppa in i duschen också, kanske ska köra mig en egen hårinpackning?
uppdaterar mer senare PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0