FÖRLÅT FÖR MIN DÅLIGA UPPDATERING..

.. igen, ååh stör mig haha!
jag har verkligen inte tid, igår var jag med ebba o hampe på kvällen sen träffade
vi oscar en liten stund perfect (Y)
senare sov jag hos ebba och vi hade riktigt kul, idag skulle hon på stadium sport camp
så jag stack typ från ebba kl 9 när jag kom hem var jag ute med lilla Noah & Adam och hade kul.
senare stack vi till stranden och har varit där hela dagen, SÅ JÄKLA SKÖNT MED SOMMAR love it 
nu har jag precis komit hem till pappa sitter o chillar med dunka dunka musik :DDD
 
ikväll kanske jag ska se film på försköningen med ronja, vi skulle fråga lina också:) ♥
ÄR PÅ BAJS BRA HUMÖR HEHEHEHEH VET INTE VARFÖR.
snart kommer pappsen hem från tyskland också, hoppas han har något till mig! 
på fredag sticker jag till STOCKHOLM! äntligen åker jag dit, har väntat hela mitt liv. 
 
ses senare babes!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0