call him B-E-A-UTIFUL

tjena, hinne göra ett inlägg innan jag ska sticka till mamma.
vaknade halv 12 gick upp och packade, blev precis färdig haha -.-
bara för att jag hade underbar bieber musik högt så tog det så lång tid. 
sen kommer Lina och vi börjar tagga för liseberg H A H A 
kommer bli så kul, men hon kommer inte få upp mig i atmosfear.
ja vi åker klockan 8 imorgon, kommer ett tidsinställt också under dagen
då jag säkert åker massor av karuseller och lever livet. 
 
har inga bilder på denna datorn typ så ni får några från kalles kaviars cup 2011 
världens bästa fotbollsminne ever, det tar inget. Det är BÄST! ♥
 
sanna & emily, så söööööta
 
ronja,malle,rebecka,steen,möller & amanda taggar inför MATCH!
 
jag & fina lina som vandrar i hamen <3
 
linne,malle & louise trötta.. ? 
 
kul i bussen? rebecka & amanda :D
 
sån söt trött ronja efter match, MIIIISS YOU
 
emily & johanna shoppar loss HA HA HA HA 
 
FOOOOOOTBOLLS DAGS!
 
JAG... FUL!! SÖT ?
 
killarna vi åkte med, cooooooolingar ? 
 
nisse & Adam, kikar på oss snygga tjejer :D
 
MAAAAT !
 
sanna,emily,linnea,jossan,jag,rebecka,amanda,steen,lina åker bååååt! 
 
mysigt söt lina!
 
taktiksnack <3
 
mot match.. 
 
lina borstar tänderna jihihihi 
 
laddade? nervösa? VI VANN IAF! :D
 
&&& VI VANN HELA FKN CUUUUPEN F97/98 SEGRARE VIII ÄR BÄÄÄÄÄÄST
 
looooove you girls 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0