Bitch här YAO'

Tjjaa, nu är det så att Bitch / Isa inte har bloggat på ett tag så nu gör jag det åt henne (y)
 
Jag vet inte vad hon har för sig just nu, men jag vet dock vad hon kommer göra på tisdag-onsdag ! 
Hon ska då till Kristianstad till sina kusiner och fira Tim, vilket jag också ska. Dock åker jag upp en dag innan hihi. Jag är på G med hennes kusin u know ;) Det lät bara fel, men så är det :') 
Hon stannar iaf där över natten, eller ja. Hennes familj gör. 
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men jag vill säga tack för allt du har gjort för mig Bitch. Att du alltid har varit där när jag har behövt dig. Du ska bara veta att jag älskar dig oerhört mycket och alltid finns här om du skulle behöva det. 
Saknar dig jätte mycket hjärtat lilla ! 
Våra fina minnen på Åhus och hemma hos dig, du vet.. Då när du somnade på golvet ? HAHAHAHAHAH DET VA KUL :'D 
Men iaf, lycka till med livet älskling ! 
Ses på tisdag ! ;* 
 
/ Jonna'
http://mesjours.devote.se/
Jag vet att du vill kolla ;<
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0